perjantai 3. huhtikuuta 2015

#Lipposenpojanpojan päiväkirja

Lipposenpojanpoika täällä tälläkertaa! Tänään Laura nosti minut epämiellyttävästi sohvan käsinojan päälle kuvatakseen minua... Noh mä nyt sitten olin siinä ja se vaan räpsi musta kuvii. Siis mä tiiän, että mä oon tosi ihana ja tälleen, mut ei nyt liiotella sentään! Kuvat onnistu, mut ois saanu ottaa kyl enemmänkii kuvii, mut ei se tietenkää tajunnu... Ihmiset... Me koirat pärjättäis paremmin ilman niitä. Mut... No kuiteskii se vaa töllisteli mua siin ku ei ois Jumalaa ennen nähny! Mut hei tuolt tulee se sika tulee!! Lissu kuittaa!

Terveisin: Maailman kaunein, söpöin, ihanin, muutenkin parhain, siistein, pehmosin ja söötein Koirajumala:

LISSU, CIHUAHUA JA YLPEÄ SIITÄ!!

Älä ees yritä!

No tänne mä nyt sit jouduin kuiteskii


Enkeli-minä! <3

Älä nyt kuvaa ku mä katon noit hienoi maisemii...

Nonii ota nyt se kuva ku mä jaksan olla täs asennos!
Muuten hauskaa Pääsiästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti