tiistai 21. huhtikuuta 2015

MINUN PÄIVÄNI

                                                              
 Aamulla heräsin joskus klo 6.30 jolloin Lauran pitäisi herätä kun hänellä on tiistaisin kahdeksaksi koulu. Laura oli just heräämässä kun mä kömmin sen luekse ettei se lähe kouluun vaan jää pitämään seuraa. Ylläri pylläri mehän sit nukahettiin sit siihen kello seitsemään kun äiskä siel sit huutaa kurkku suorana et "Laura herää". Toki me sitten herättiin ja Laura teki aamutoimet ja mä menin äiskän viereen töihin eli nukkumaan.





                                       Sit kun Laura tuli oli mun pakko pyytä sitä palloleikkiin
                   Sit ku  äippä tuli pihalle ja sano: Nyt heitetään irman paskat veks ja sisustetaan terassia vähän

                                                                               Jalka selfie
                                     Tiesittekö että mä nujersin haravan ku ne on niin vaarallisia!
    Homma on sitten tehty!




 Käytiin vielä puutarha myymälässä johon mä en sit päässy vaan jouduin oottaa autossa. Käytiin vielä pitkällä metsä lenkillä ja oon siitä vielä ihan rikki, mut äiskä ja lauppa ( keksin sille just uuden lempi nimen) ihmetteli kun vedin vielä iltarallit! .

Mutta siinäpä oli tämäpäivä, vaikkei kovin erikoinen. Toivoisin että haluatte lisää tälläsiä kun tätä oli tosi kiva kirjottaa , vaikka hiemän hankalaa ku enpä oo ennen tehny....

1 kommentti:

  1. Ihana blogi! Liityin lukijaksi käythän kurkkaamassa minunkin kuparikaviot.blogspot.fi
    liitythän lukijaksi? :)

    VastaaPoista