maanantai 6. huhtikuuta 2015

Löysimme aarteen!

 
Arvatkaa oliko mukava tilanne!
Kävimme tosissaan tänään metsässä jonka nimesin hyvän-kakan-metsäksi. Tuossa metsässä emme ole ennen käyneet mutta vaikutti kivalle,vaikka ei uskallettu mennä pitkälle kun oli uusi paikka. Plussaa löytyi heti nimittäin mustikan varvut,en malta odottaa kesää kun niitä mustikoita tulee. Kun pääsimme metsästä ja melkein pelosta paikalle ilmestyi Elvis staffi, voi kuinka komea se oli. Toki mun piti esittää vaikeesti tavoiteltavaa sillä olenhän mä oikea neiti. Noh, ei se pidätellyt Elvistä ja se rupesi nuolemaan mun korvia ja poskia. Kun meidän oli aika erota mun piti toki ryhtyä leikkimään, koska jos se ei haluaskaan nirppa nokkaa vaan jonkun leikkisän. Musta kummiskin tuntuu ettei meidän juttu etene pitkälle sillä en halua olla puuma nainen ja mullahan on jo poikaystävä Pepe, voikun mulla on jo ikävä sitä<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti